090730

Idag vart de att gå upp tidigt för att åka in till stan och hämta Veronica, sedan bar det av till Hälleforsnäs till Lager 157, där fanns det inte alls så mycket som jag hade önskat men jag fick med mig en WESC T-shirt med mig, dem andra hittade lite grann också, vi åkte till Eskilstuna och gick i Tuna Park i hopp om att de fanns mer att shoppa där och de gjorde de verkligen, vi tjejer hade fått 500 var av pappa att handla för, mkt snällt.
Där hittade jag en Ur snygg Jacka från Cubus som endast kostade 100 kr tidigare pris: 300kr
Två par trosor från Gina Tricot.

Senare på kvällen när vi kom till södertälje åkte vi och grattade Annes mamma Carina som fyller år idag, hämtade Bebis och fick då träffa bästa mamma ett tag<3



Dagens Outfit
   

För övrigt så har Veronica och Mamma namsdag idag, eftersom klockan är över midnatt, de ska vi fira med minigolf imorgon/ idag blir de ju ja. Puss

Kommentarer
Camilla säger:

snygga kläder! :)

2009-07-31 | 09:28:43
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback