Tvådagars prognos

(Rubriken var spontan för en gång skull)

Ja som ni märkt så har jag inte bloggat sen i förrigår (?) Tror det var så!
Och det är för att jag inte haft tid helt enkelt, det har varit full späckat i två dagar nu. Jag skulle kalla dessa dagar för "kompisdagar" jag har hunnit träffa:
*Camilla
*Sofie
*Charlotta
*Sara( sofies syster som även hon är min vän + söta baby elina :) )
*Andreas
*Sara
*Ronja
*Ellinore
*Niclas

Ja, nu tror jag att jag fått med alla.
Så ni förstår att det gått förrunt, knappt hunnit hem förän jag ska iväg igen, men det har varit kul.

Igår Tisdag så träffade jag Camilla på stan, vi gick runt och shoppade lite, båda köpte bra block till skolan, jag fick tag i sånt block som jag ville ha. Camilla köpte också ett par snygga tygskor. Vi åkte ut till IcaMaxi där handlade jag en kalender 09/10. Vi syndade i oss en varsin Daimglass dessutom. Sen for vi ner till stan igen, där hade vi super roligt kan jag lova haha, Vi är bara för sjuka Camilla, haha. Sen kom Camillas mamma och hämtade oss, skjussade hem mig gjorde dem :) snällt.

Lite senare åkte jag iväg till Saltskog, till Sara. Där var Lotta, Sofie, Elina, Spex och såklart Sara själv. Vi kollade på "the diary" jätte bra och fin film. Så busade jag lite med Elina också.
Trevligt.
Vid 23.00 hämtade pappa mig, jag följde med ut till honom och sov där.

Idag onsdag så åkte jag med Anne in till stan tidigt på morgonen, jag följde med mamma till vårdcentralen för hon har fått någon muskel sträckning som gör så att hon knappt kunde röra på sig och hade svårt att andas. Så jag körde dit, eftersom hon inte kunde köra då. Hon fick medicin för både muskel sträckningen och för smärtan, min älskade mamma <3

Efter det så hämtade vi veronica vid gymmet och sen for vi hem, jag hann bara duscha innan jag mötte Elle här utanför, vi gick till västergård där Ronja väntade, vi gick på en långpromenad med Aslan (hund). Sen gick vi till saltskog där vi satt och pratade och så kom Sofie, Lotta, Sara och Elina ut en stund och hälsade på oss.
Åkte hem gjorde jag vid 3 tiden, hem och åt lite och sen iväg till brunnsäng, hem till Andreas. Sara och Niclas var redan där. Vi kollade på film från ungern resan och spelade lite bilspel, haha.


Nu är jag hemma igen. Skönt faktikst, ibland gör man ingenting på flera dagar men när man gör något så blir det allt på samma dag!:)

Imorgon börjar skolan, hihi :D fan vad kul!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback