När stressen kommer över en som en våg.

Oj oj oj vilken lång dag det har vart idag, jag kom hem vid 20.00 tiden ikväll, alltså för ca 40 minuter sen.

Skolan gick bra, lite väl mycket bara, redan liksom. Inte för att det är så stora saker som ska göras men de är ändå mycket små saker som ska vara klara snart, läsläxor och etc. Camilla målade mina naglar fina på lunchen, tack gumman <3
Eftert skolan så kom pappa och hämtade mig vi åkte hem till mamma och hämtade Moa och all packning sen bar de av ner till stan, till banken och till ett annat ställe.
Sen åkte vi upp och åt mat i Moraberg, jag och Moa åt den goda salladen, mums. Pappa och Moa åkte hem och jag stannade och gjorde en annan sak. Vid 7 åkte jag hem, snäll busschaufför som stannade och släppte på mig fast jag inte ens var nära en busshållsplats. Fast bussarna går ju endast 1 gång i timman hit ut så dem måste väl vara lite snälla, men de finns idioter som bara skulle åkt.

Nu är jag hemma, tröttare än någonsin, och sjukare blir jag, min hals värker och näsan rinner och ögonen rinner.
Jag får inte bli sämre.

Bebis opererade sig idag, han har haft jätte stora problem med sina analsäckar, så nu bestämde man sig för att operera honom så att han skulle slippa sina besvär. Veronica och Mamma var uppe med Bebis imorse på Södradjursjukhuset och lämnade honom, dem hämtade honom igen vid 17 tiden ikväll. Allt hade gått bra, men nu är han trött och mår som de flesta brukar göra efter en operation.
Älskade Bebis <3


Kommentarer
Camilla säger:

det var bara kul att måla dem :D

2009-08-24 | 20:57:51
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback