Måndag

Nu är denna dag slut, vilket är en stor lättnad. Det mesta som låg på schemat för denna vecka är redan avklarat och jag tycker att jag kunde organisera dagen bra så att jag slapp stress.
I skolan så hade vi elevrådsmöte, jag och Nathalie som för övrigt fyller 19 år idag :) Ett grattis är hon värd. Sjävla mötet tycker jag mer var ploj än skoj. Men men. Lite prat om student blev det också, vi får se hur vi löser vår studentskiva, den stora frågan är hur vi ska ha den, ska vi ha den själva eller med andra? Att ha den med andra klasser är inte så populärt hos dem andra klasserna :P haha. Men sen kom Nathalie på att vi kanske drar iväg på en kryssning istället? så vi får se hur vi löser detta.

Sedan hade vi bara två lektioner kvar och dagen gick snabbt även fast vi slutade 16.20, men å andra sidan började jag först 11.55 så en rejäl sovmorgon piggar väl upp vem som helst?
Jag var så fruktansvärt fnissig och larvig idag, eller aa säg någon dag jag inte är de? hmm.

Efter skolan så åkte jag, Sara och Camilla ner till nancy´s, vi mötte niclas och Patrik där och alla åt tillsammans, sen åkte dem andra hem.

Jag kom hem vid 19.30 ungefär, åt lite mat hemma gjorde jag också. Och Moa är hemma sjuk :/ HOn hade gått hem från skolan idag. Usch stackars min älskling, Hoppas att hon kryar på sig! :D

Jag måste och säga GRATTIS till min mamma som har fått Jobb idag, Jag älskar dig mamma och alla andra i min familj, vi är så bäst <3

Nyss var jag och Vevve ute och hämtade äpplen som pappa kom med, så nu kan vi vara lite nyttiga.

Äsch nu känns allt så ohängande så här slutar jag skriva, puss och en stor kram

*Bebis fes nog nyss, mmm vad de luktar*



"Är man cool eller? "
KLART HON ÄR


Kommentarer
Camilla säger:

haha men denna dag var ju fan lite bättre än gårdagen, snacka skratt om lasso :D internskämt

2009-09-01 | 15:41:15
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Veronica säger:

Vilken cooling asså :)

2009-09-01 | 20:03:58
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/
moaskompis säger:

söta Moa!<3

2009-09-13 | 17:01:16
Bloggadress: http://sabinafaltins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback