IKEA

När vi vaknat hos mormor imorse så bestämde vi oss för att åka till IKEA idag, mest för matens skull, kärlek till IKEA köttbullar. Så det gjorde vi, gick bara hem och bytte om emellan eftersom det var såå varmt på förmiddagen.
Uppe på IKEA så åt vi den super goda maten och så gick vi runt en runda och kollade lite, man måste ju gå igenom hela butiken för att komma ut, jag hatar det.
Köpte inget speciellt, mormor hittade en lampa. Sedan gick vi in på Media Market inne i HeronCity, mormor hittade en rosa jätte snygg digital kamera som hon köpte, väldigt bra kap!
Jag övningskörde hem därifrån sen, nu är vi hemma igen.
Vi skulle egentligen åkt till pappa idag men stannar här hemma en dag till.

Juste!!!!
Vet ni? Jag håller på att bli sjuk, jag som tvättar mig så mycket och spritar händerna HELA tiden. Jag börjar få ont i halsen och lite små känningar i öronen. Men jag hoppas ändå att det bryter ut ordentligt så att jag kan bli pigg sen för jag är alltid sån som känner att jag har något virus i kroppen men de bryter aldrig ut ordentligt, så jag kan gå runt i flere veckor och må små dåligt. HELLRE EN REJÄL BOMB MED FÖRSKYLNING.


Dagens Outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback