Hipp Hipp HURRA För de är Moas Födelsedag! <3

Åh vilken underbar det har varit idag, ställde klockan imorse för att gå upp och sjunga för Moa. Så det gjorde jag, Pappa och Anne. Då fick hon två highschool musical böcker från mig och highschool miniatyrer av pappa och Anne. Jag hade blåst upp ballonger och gjort så där mysigt för henne.
Vi åkte in till Mamma vid 1 tiden, Veronica åkte med Bebis till SödraDjursjukhuset för han blev så dålig igen, analsäckarna som hade spruckit och detta för fjärde gången nu så de måste bli operation nu. Det är bra det. Hemma städade vi och skötte alla förberedelser, mellan 6 halv 7 så kom alla gästerna,
Pappa, Anne, Mormor, Farmor, Kicki, Cia, Elina, LarsÅke, Bosse, Uffe, Karin och självklart var Jag, Veronica, Mamma och Moa med också ;) Vi åt tårta och annat gott fika bröd, mums mums. mamma hade varit duktig och bakat alltihopa.
Moa öppnade alla sina presenter och fick jäääätttttteee mycket fina saker :D, Kläder, pengar, Highschool saker, biljetter till musikalen, filmer, sittpuff, matta, och MASSA annat.

Jätte lyckad dag verkligen, min lilla plutta är så stor nu :) Men alltid liten iallafall i mina ögon.

Puss på världens bästa dag.<3



Dagens Outfit dagen till ära

<3

Kommentarer
Camilla säger:

fiiina bilder, söt klänning du har. <3

2009-08-12 | 00:24:04
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Veronica säger:

Det var kul! Grattis Moa..

2009-08-12 | 14:05:02
Bloggadress: http://hockeypinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback