Hårt arbete

Hallojsan!

Nu har det gått ett par timmar sen sist, de jag har gjort är att varit duktig haha! Jag hjälpte till att sätta upp en gardinstång i Moas rum, hjälpte till att göra klart inbjudningskorten till festen som jag tidigare pratade om. Sen så har jag pluggat en hel del också, de har tagit en stor del av min kväll.
Jag och mamma skjussade hem mormor, då fick jag köra, vi åkte upp förbi Anne för att kolla om hon var hemma, jag ville visa dem hennes nya bil som hon köpte igår, en blå wolswagen polo, den är jätte fin. skinn klädsel och sådant, men hon var inte hemma så de får bli att se den en annan dag.
       Juste en JÄTTE viktig sak, jag hittade det där orhänget som jag sa att jag tappat, de låg innanför tröjan haha så nu vet ni de ;)

Imorgon börjar jag 11.55 skönt med sovmorgon, men tänkte gå upp vid 8 så att man har lite tid på sig.

Sov så gott så hörs vi imorgon


Kommentarer
Camilla säger:

bra att du hittade den (Y) söt bild på dig OCH bebis ;)

2009-08-31 | 09:36:39
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback