Grönalund

Godmorgon, eller det är ju faktiskt förmiddag nu.
Jag kom på att jag glömde bort att skriva om GrönaLund häromdagen. Det var super roligt, vi tog tåg och färjan upp. Åkte allt möjligt, det är verkligen super mysigt att göra saker med familjen. Blev många åk i Popexpressen, vilda musen, kvasten, bläckfisken som är så sköön och massor mer. Nu när Moa har blivit så stor och lång för hon åka allt som vi åker.
    Nästan på en gång när vi kom så åkte jag Extreme, den e skön men har nästan blivit lite tråkig, jag skrattade bara lite åt han som satt bredvid mig, hans skrik och skratt var väldigt underhållande om man säger så, haha.
Men när vi skulle ner så blev det något fel på extreme så vi satt fast i ca 10 minuter innan teknikerna kom och lagade den.Tur att man inte hängde upp och ner då.
Insane var ju också ett måste, den var grym haha, inget för personer som är känsliga. Det gick så snabbt och där skrek jag faktikst, första karusellen. Men de var en upplevelse men jag tycker ändå att JetLine är den skönaste på hela grönan. Skulle kunna åka den om och om igen men inte så kul att åka själv heller.
Moa och jag gick in i lustiga huset, vilket jag ångrar. Eller det var roligt till en början men Moa ramlade där inne och fick panik så jag fick dra ut henne, min lilla älskling<3 Nu efteråt kan man skratta åt de men det var hemskt där inne.

Allt var jätte kul verkligen, TACK


Kommentarer
Veronica säger:

Ahh, vi hade det såå mysigt :) men du e ju inte klok, du åker allt :( hahah... puuusssss <3<3

2009-08-12 | 14:01:28
Bloggadress: http://hockeypinglan.blogg.se/
Camilla säger:

ser ut som en mysig dag,

du och jag skulle inte ha tråkigt en dag på grönan om vi var där tsm, för både du ohc jag åker ju allt :D hahah!!! love you!<3

2009-08-12 | 19:34:37
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Camilla säger:

sv: ja dem satt jätte bra, är skit sköna :D

2009-08-13 | 00:41:34
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback