Fotograf

En sak ni kanske inte vet är att jag ÄLSKAR att ta kort, mitt  "drömjobb" Nr 2 är att bli fotograf. Mest av allt älskar jag att ta naturbilder, på sjön, träden, löven, i princip vad som helst. Sen är det alltid kul att ta på människor också, men inte på samma sätt, en naturbild säger så mycket. Jag brukar ofta åka ner till ångbåtsbryggan i enhörna och ta en massa kort, jag har tagit många bilder på samma ställe fast i olika årstider.

Kanske just för att jag under en stor del av min uppväxt bott delvis ute på landet som jag har blivit en naturmännsika, jag tycker det är skönare att ligga ute och höra på fåglarna och få frisk luft än att springa på stan och shoppa. Det har jag alltid tyckt!

Men jag bestämde mig att ta foto får bli en del av min fritid, en hobby helt enkelt. Jag kunde valt foto som ett ämne i skolan nu i år men istället bestämde jag mig för att ta Barn-familj och samhälle istället, det känns mer som ett ämne som jag har nytta av i min utbildning till förskolelärare, Drömyrke nummer 1. Jag hoppas jag gjorde ett smart val.



Pappas hand :D


Kommentarer
Josefin säger:

Hej! Allt bra? :D

Kolla in en sjuk bild på Victoria Beckham på min blogg!

2009-08-18 | 11:49:50
Bloggadress: http://josefingrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback