090805

Vilken underbar dag det har vart idag, idag skulle vi som sagt åka med Uffe ut på sjön med hans båt men allt blev inte riktigt enligt planerna. När mamma, Moa och jag står inne på icamaxi så ringer Uffe och talar om att hans båt blev stulen inatt från båtklubben där han har sin båt ligger. Och jag blev så JÄ*LA förbannad, hur kan man ens komma på tanken att ens stjäla? Men i den här staden så spelar det ingen roll att det finns regler eller lagar för de följs iallafall inte, man går osäkert vart man än går, sjukt.
Men en sak som är säker är att jag inom ett par år kommer vara borta från denna stad, tänker inte stanna här och utsätta mina egna barn för fara, ALDRIG. Det ända som håller mig kvar i Södertälje är ishockeylaget SSK, det ända att vara stolt över.

Men istället för att åka ut på sjön så åkte vi ut till Almnäs och satte oss på en brygga nere vid vattnet, jätte mysigt ställe, där fikade vi och solade såklart. Efter de blev det en tripp till ekensberg ångbåtsbrygga där Moa och jag badade, så skönt det var i vattnet. Pappa och Anne kom ner en sväng också som jag för övrigt ska åka ut och segla med imorgon och sova över en natt.

Mys dag, Tack så mkt Uffe, Mamma, Vevve, Moa.

Imorgon ska jag göra en sak som får bli en hemlis tills imorgon hehe, lite nervös.;)


Kommentarer
Camilla säger:

är nyfiken nu :D haha undra vad du ska göra! du får berätta sen :D<3

älskar dig!

2009-08-06 | 11:16:19
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback