090803

Idag har det varit en riktig toppen dag från början till slut, bara en liten sak som gjorde mig förbannad, hm, inget jag vill berätta om dock. Vi åkte ner till stan till 10 imorse, sen åkte Mamma, Veronica, Moa och jag ut till Torpa och solade och badade, jätte mysigt verkligen, Jag älskar sommaren allra  helst när vädret är underbart, vi åkte hem sen där jag fortsatte sola hihi, jag har kört nästan hela dagen.


Klockan 5 var det dags för SSK:S Ispremiär (första tränings ispasset), åh det var helt underbart att vara inne i rinken idag, och att se alla spelare och tränare osv, mycket folk var det också, träffade Sara och Johanna dem var där med massa andra, jag blev intervjuad av lt också, haha. Kul att de dem nya spelarna också, Många nya snyggingar ;) haha.
GUD VAD JAG LÄNGTAR TILL DEN 24 SEP DÅ SSK SPELAR SIN FÖRSTA ELITSERIE MATCH <3

Lite bilder från idag:
klicka på bilderna för att få dem större

<3


Dagens JAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback