090802- gårdagen

Blev inget inlägg igår, kvällen blev lite dramatisk om man säger så.

På dagen åkte vi ut på sjön och seglade, underbart väder och jag älskar vattnet och solen så otroligt mycket. Lilla Bebis var med på sjön han också, vi åt mat och var ute i några timmar, på kvällen kom vi hem till mamma, chattade med Camilla<3 hon är hemma från Kroatien nu och som jag har saknat henne, men imorgon tisdag så blir det att träffa henne.
Vi åt kantarell mackor på kvällen, vilket var jätte gott men dock inte så bra för vissa magar. Efter några timmar blev mamma jätte sjuk, fick riktiga kramper i magen och mådde riktigt illa, efter ett tag fick även jag de, men vet inte om de bara var inbillning. Hur som helst så satt jag uppe väldigt länge inatt för att se att mamma mådde bra. Tillslut somnade hon och jag gick och la mig efter någon timma. Tur att det gick bra för idag känner hon inget av de.

Pussszz

Osminkad och eländig men lite färg har jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback