VI ÄR TILLBAKA

JAAA! Jag har aldrig varit gladare, ssk besegrade skabbiga AIK med 6-2 uppe på hovet, nu är vi klara för elitserien igen, åhh jag är så lycklig, detta räddade hela min vecka, självklart var jag och Veronica där, jag blev bjuden av henne tack syrran<3 Satt också med Jenna och Andreas och hans brur.
SSK SSK SSK SSK SSK JAG ÄLSKAR ER ♥

Sista matchen är på torsdag hemma mot leksand, de spelar ingen roll hur de går i den matchen för vi är ändå klara nu :D  Sorgligt att ishockeyn slutar nu bara, vad ska jag nu leva på? =´´(


PUSS SSK

syster<3


Kommentarer
Veronica säger:

haha, det va ju skitkul... E såå glad för killarnas skull... Vad har du hittat för bild? :) kram

2009-04-07 | 17:20:18
Camilla säger:

vadå, ska det inte finnas något mera SSK ?



<3

2009-04-07 | 19:26:16
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback