Tisdag 28 april

Hejsan.

Imorse så gick jag upp 04.30, öppning idag, arbetslivet är tufft men det gick bra, klarade av att gå upp direkt när klockan ringde. Åkte halv 6 bussen in till stan med Anne som skulle till sitt jobb, Lotta hoppade på i Lina, även hon skulle vara med på öppningen idag. Jag är glad att vi har varandra där för vi skrattar och har kul HELA tiden. <3
Slutade iallafall halv 2 idag, skönt. Åkte ner till stan och tog tåget till huddinge och väntade på att veronica skulle sluta, när hon hade gjort det åkte vi vidare till stockholm, essia följe också med. Vi träffade Anne uppe på hötorget sen gick vi och shoppa loss. Jag köpte en jätte fin tröja ¨på Ginatricot och en blomma (hårspänne) från BikBok. Veronica hittade en jätte fin klänning och ett par snygga jeans. Båda från Gina. Anne köpte en klänning hon också. Vi åt där uppe och sen tog vi tåget tillbaka till södertälje, mamma och vevve var så snälla att dem skjussade ut oss till pappa, tack min käraste <3

Jag var ganska trött måste jag säga, och shoppa är ju inte det bästa intresset direkt men när jag hittar något fint så köper jag det. På torsdag får vi pengar, yehuuuu :D catching.

Pollen är jobbig just nu, min andning är så tung :( men det är så fint när träden blommar.

För övrigt kollade jag på andra avenyn precis, sista avsnittet för denna säsong. Jag är super glad att det ska fortsätta :D puss på det.


Ses imorgon! pussinuss

Morgonpic, togs klockan 04.50




kvällsbild, togs 21.50


Kommentarer
Veronica säger:

Erkänn du njöt på hötorget! ;) Haha

2009-05-02 | 22:08:26
Bloggadress: http://hockeypinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback