Tisdag 21 april

Tänkte skriva lite kort om dagen nu innan jag ska sova, kollade på andra avenyn nyligen, jag är beroende.

Imorse vid halv 9 så var vi i skolan och fick information om valen av ämnen inför årkurs 3, tyckte det var otroligt onödigt att komma dit för en halv timma och ändå inte få någon "ny" fakta. Men men jag var ju ledig från praktiken idag och skulle ändå tillbaka till skolan igen vid halv 3 så Tina och jag drog ner på stan, käkade på nancy´s och kollade affärer, vi åkte med Mamma och Veronica ut till Hem ljuva hem ute i järna, vi väntade ju ändå bara på att tiden skulle gå fortare.

Halv 3 satt vi inne i ett konferens rum, 9 stycken var vi i gruppen, "sorggruppen" låter inte direkt så kul men vad ska jag kalla det för? Jag tyckte det var bra, dem hade lagt upp det på ett bra sätt, alla fick prata om man ville och så. Jag tänker iallafall fortsätta. Det slutade klockan 5 så kom inte hem förs halv 6.

Efter maten så drog jag till Wasa, träffade Sofie och pratade med henne medan lotta hade träning, det behövde vi verkligen, uppskattar att du kunde berätta du vet vad, även fast vi har haft det som vi har. Nej men som sagt det behövdes, och någon dag vill jag prata med lotta om hon vill förstås. (:


Imorgon är det praktik igen, det ska bli skönt faktiskt :)


Hörs imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback