Onsdag 22 april

Hej, idag så var det "Back to work", har verkligen saknat alla barn under lovet. Dagen gick bra och det var super kul, alla är så snälla och söta, både barn som vuxen. En sak jag tycker är jobbigt att det finns en på min avdelning som gråter HELA tiden om man inte bär eller har den sittandes i knät, och det är bara jag som gäller för de lilla charmtrollet, de är samtidigt jätte gulligt men kan inte hjälpa någon annan. Aa men jag kan ju säga att det kommer vara lite extra jobbigt att lämna "min" gulliplutt sen när praktiken är över. För övrigt gick det bara bra, vi var ute på promenad och gick med vagnar och dem största gick på sidan.

Just nu är jag super duper trött bara, orkar knappt hålla mina ögon öppna känns det som.
Vi åt hamburgare som Vevve hade lagat, mums.
kom nyss hem från en bil tur, skjussade vevve ner till teatern och jag körde, Moa är sjuk min lilla plutta :( Krya på dig gummsan.

Nu ska jag vila, och hoppas att jag får roligt sen, pözs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback