Goodmorning!

Igår kväll så spelade vi Bingolotto ;), vi fick alla en lott av farmor så vad gör man inte, när jag var liten älskade jag det, då när loket var programledare, för övrigt så startades bingolotto den 19 oktober 1991, då föddes jag. Yippie.
Hur som helst så vann jag 100 kronor igår, det gjorde även Veronica. Tack farmor.

Inatt kunde jag sova bra utan att min onda förskylning störde mig. När jag vaknade imorse hade jag inte ont i halsen ens, yes är jag kanske på bättringsvägen? Hoppas det. Ska alldeles strax åka ut till Icamaxi och köpa köttfärs så att vi kan laga spaggetti och köttfärssås. Sedan blir det att åka till Järna och ikväll ut till pappa.

Vi hörs sen, ha en bra måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback