Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

Nu har jag kollat på AndraAvenyn det var lika bra som vanligt, kommer sakna de programmet när de slutar. Jag kollade även klart ishockey semifinalen och färjestad vann och har chans att ta guld imorgon om det vinner matchen, den som lever får se, jag vet inte vem jag hejar på, antingen HV71 eller färjestad, jag har alltid tyckt om Hv71 lite grann förut eftersom vi har släktingar som bott där nere i jönköping i många år och därmed så har hela vår familj vart där en hel del, min farbror spelade själv i laget när jag var liten, men jag har  självklart alltid hejat på mitt kära ssk.

Det gick bra att tvätta bilen, jag har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde inne i biltvätten, mamma skulle trycka in koden på den lilla automaten som fanns där inne, men hon hade inte sett den utan tog och tröck in koden på andra knappar som tillhörde en atoumat för de som arbetar, haha det går inte att beskriva men det var oerhört roligt.

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon igen, näst sista dagen innan påsklovet.

 PEACE AND LOVE AND GOODBYE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback