Glader påsker från en sjukling

Hej hopp, hoppas gårdagen för er alla var trevlig och mysig. Det var min iallafall, mormor kom hit vid 2 tiden då åt vi påskmat, det värsta när man äter påsk, jul+ midsommarmat är att man blir så mätt snabbt, man vill kunna äta massor men de säger stopp alldeles för tidigt.
Efter de så delade vi ut våra påskägg, med massa godis i jag fick nog 5-6 stycken ägg. Sen hade vi även köpt presenter till varandra. Jag fick jätte fina saker
* Singoalla topp från BikBok i finaste färgen
* Glassörhängen i samma färg som tröjan, även dem från bikbok.
* Svarta leggins
* 2 par trosor
* 100 kr
*  ca 6 påskägg.

Tack så mycket allihop, (jag förstår om alla tänker: Herregud de är ju bara påsk, men i vår familj så är vi lite udda och det är jag glad för, ingen är som oss för vi är bäst i alla lägen)

Sen "lekte" vi paketleken, som går ut på att man tävlar om olika paket helt enkelt, jag orkar faktiskt inte förklara, men där fick jag 2 par örhängen och en bodylotion.
Vi kolllade på robinsson klockan 8, innan dess hade vi fikat med god påsktårta. På kvällen/natten satt vi uppe och spelade geni spelet som hela familjen fick av mamma också. Det var roligt. Vid 01.00 var det dags att sova, somnade vid 2 tror jag.


Tack för den bästa påskafton någonsin, presenterna var jag mycket tacksam över men det viktigaste och det bästa är att jag får vara med er som betyder så enormt mycket. Jag älskar er allihop♥



Kommentarer
Camilla säger:

Sådan orange tröja ska jag också köpa, jag har ju redan gul, men vill ha den oranga också xD :)

fin du är gumman!<3

2009-04-12 | 14:21:46
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback