Frissa

Hejsan, idag så åkte jag och Moa in till stan vid 2 tiden, vi gick till frisören och jag klippte mig, det blev väldigt fint och bra tycker jag, är nöjd helt enkelt! :)
När jag var klar gick vi på stan och kollade lite i några få affärer och sen till café valencia och åt kulglass. Veronica kom dit eftersom hon hade slutat och skulle ta ut pengar, sedan åkte vi alla hem till mamma. Hann inte vara där så länge innan pappa kom och hämtade oss, då åt vi mat och sen bar det av upp till HeronCity för att kolla på; Race to Witch mountain, den var bra kan jag säga. Både rolig och mycket action. Värd att se iallafall. Glass i Moraberg efteråt, lämnade hem Veronica sen ut till IcaMaxi och handlade mat, köpte smarriga oliver med vitlök inuti mums, Jag fick köra ut till enhörna sen, åkte först till farmor och farfar för att hämta en spanska bok/cd och en skrivare. När vi väl kom hem så satt vi på en film och skrev ut några papper från polisens hemsida, ska in och ta nya pass imorgon, våra går ut i år så vi kommer ner till spanien med dem gamla men inte hem, haha.  :) så bör sova nu, ska upp tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback