Fredag!

Ja, nu är de fredag, veckan har gått oerhört bra och ganska snabbt. Va lite rädd att veckan skulle vara jätte seg och att jag inte skulle palla skolan ett dugg men om man jämför med förra veckan när jag bara va hemma så funkade de jätte bra nu. Jag märker skillnad redan, höjde dosen förra veckan och redan mår jag bättre, hoppas de håller i sig en längre tid bara. Dem hade även ringt från sjukhuset idag till mamma, alla blodvärden var bra men boreliaprovet va väl sådär, jag låg precis på gränsen till att ha borelia eller inte ha så ska få komma tillbaka om tre veckor och ta prover igen. Jag ska också få göra en Hjärnröntgen:S läskigt jag e rädd fast dem ville göra de för att lugna mig så att jag får se att de inte är något, utan att huvudvärken troligvis är spänningshuvudvärk som jag har, men de e ju bra att utreda ordentligt. Men jag måste erkänna att jag blir lite rädd.. liksom tänk om de skulle vara nått...NEJ usch jag får inte tänka så, de e bra. HAta PanikÅngest, FuCk den har tagit för mkt tid av mitt liv, men de ska bli ändring nu. Jag känner ju de redan som sagt. usch vilket blaja jag skriver, seriöst ? men är bara skönt att skriva av sig lite.


Allt har förändrats så mycket på så kort tid, jag saknar de gamla, jag saknar er.

Bilden togs 19 oktober 07 idag är de bara en månad kvar till 19 oktober 08 då fyller jag år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback