Asw

Hejsan!
Har inte skrivit sen den 24, men har inte riktigt haft tid och lust. I bland känner jag också att jag inte har något bra att skriva om, jag tror inte att läsare bryr sig om när man steg upp eller vad man åt till fruksost, jag vill känna att det jag skriver har någon betydelse, men de är upp till var och en, jag klandrar ingen som skriver detaljer om sitt liv/dag. Alla är olika och de kan vara skönt att skriva av sig allt som man har på hjärtat. Så jag ska göra de nu lite iallafall;) haha.

        Jag åkte från Sara vid elva tiden imorse, kom hem ca 12.30. Dags att städa och hjälpa till på en gång, men de gick jätte bra och vi hade trevligt tillsammans, inget bråk som igår med mammsen, men älskar henne såklart<3 Jag hjälper till för lite, de står jag för usch jag e lat och dum, förlåt. 
  Jaja här hemma har Moa och Vevve bytt rum, och jag ska ändra om imorgon, kul kul. Nu sitter vi och äter smörgåstårta, yummi. Nej nu har jag inge mer att säga.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback